vineri, septembrie 18, 2009

Casa noua pentru aberatii inteligente

Am hotarat sa imi pun aberatiile SF intr-un loc special. So... de azi, http://sefeu.wordpress.com e locul unde puteti citi parerile mele despre carti, filme sau jocuri cu tematica SF si toate celelalte strofocari personale SF. Orice fel de critica constructiva este primita cu drag.


Va pup.

Un comentariu:

  1. Stiu ca nu e locul potrivit in care sa scriu, dar nu am stiut cum sa iau legatura cu tine in alta parte.
    As vrea sa vorbim putin, daca doresti, despre Legea Atractiei. Am citit intr-un post de al tau ca tu crezi cu adevarat asa ceva si ai traiat-o pe propria piele.
    Ti-as lasa id-ul meu, daca vrei sa imi dai add, dar nu vreau sa vada prea multa lume.
    Stii cumva cum putem lua legatura?
    Scuze de offtopic.

    RăspundețiȘtergere